Garantie, klachten & beoordelingen

Garantie

Wij vinden het belangrijk dat u net zoveel plezier beleefd aan deze leuke hobby als dat wij dat doen. Hierom zorgen wij dat alles zonder schade en werkend bij u thuis aankomt. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.


Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Wij verzoeken u een gebrek zo spoedig mogelijk na ontdekking aan ons kenbaar te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Dit kan te maken hebben met het product of onze service. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@vanberkelwebshops.com of te bellen met +31(0)85 201 9726. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie.


Soms kan het voorkomen dat u het niet eens bent met onze aangedragen oplossing. U kunt er dan voor kiezen om gebruik te maken van bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Indien u dit wenst dan kunt u uw geschil aanmelden via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.


Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.



Beoordelingen

Hoe verzameld Fallerstore beoordelingen?
Van elkaar kunnen we leren. Daarom verzamelen we actief beoordelingen over al onze producten. Deze beoordelingen kunnen u helpen om een juiste keuze te maken. Daarnaast vragen we onze klanten na het plaatsen van een bestelling actief om onze webwinkel als geheel te beoordelen op het platform van Webwinkelkeur. Het beleid m.b.t. beoordelingen op webwinkelkeur kunt u hier lezen.


Wie kan op de website een review schrijven over producten?
Na het ontvangen van uw bestelling sturen wij actief een verzoek per e-mail om de aangekochte producten te beoordelen. In deze mail staat eveneens een link om u uit te schrijven voor toekomstige beoordeling verzoeken.


Controleert Fallerstore de beoordelingen?
Na het plaatsen van uw beoordeling controleert een medewerker deze op inhoud. Een beoordeling plaatsen wij altijd, ook negatief. Door de handmatige controle kan het plaatsen van een beoordeling maximaal 14 dagen duren. Wij keuren een review alleen af als deze niet voldoet aan de voorwaarden, waaronder:
- Er staat contactinformatie in de review, zoals telefoonnummers, adressen en url’s.
- Er staan websites of YouTube kanalen in de review.
- De huidige prijs van het product is specifiek benoemd.
- De review bevat kwetsende taal, zoals scheldwoorden en discriminatie.
- De review is in een andere taal dan in het Nederlands, Engels, Frans of Duits.
- Een review mag dus wel spelfouten bevatten, uit één zin bestaan of negatief zijn over het product.


Kan een beoordeling worden verwijderd of aangepast?
Het verwijderen van een beoordeling of aanpassing doen wij alleen in specifieke situaties. Dit is bijvoorbeeld het geval wanneer de klant na (langer) gebruik van het product tot de conclusie komt dat bepaalde zaken alsnog het vermelden waard zijn. Of wanneer de klant de review totaal verwijderd wil hebben omdat hij/zij niet wil dat zijn/haar naam nog langer vermeld staat op onze website.


Op welke manier voorkomt Fallerstore misbruik van de mogelijkheid tot het verwijderen of aanpassen van een beoordeling?
We vinden het belangrijk dat op onze website echte beoordelingen worden getoond. Het aanpassen of verwijderen van reviews is alleen mogelijk wanneer u als klant expliciet vraagt om de door u geplaatste beoordeling te verwijderen. In andere gevallen wordt een review uiteraard niet aangepast of verwijderd.


Plaatst Fallerstore ook reviews tegen betaling of een beloning?
Op onze website plaatsen we geen reviews waarbij de klant door ons is betaald of waarvoor de klant op een bepaalde manier door ons wordt beloond. Bijvoorbeeld wanneer er een korting of een gratis product wordt aangeboden na het schrijven van een review.

Fallerstore is onderdeel van Van Berkel Webshops | KVK: 53406273 | BTW: NL002193114B92 / BE0762960329 | Copyright © 2024
De waardering van www.fallerstore.nl bij Webwinkel Keurmerk Klantbeoordelingen is 9.5/10 gebaseerd op 492 reviews.