Klantenservice

Maak een selectie in deze categorie:


Klantenservice

Contact met Fallerstore.nl

Fallerstore hecht veel waarde aan haar uitstekende service.
U kunt via e-mail of per telefoon bij ons terecht. Uiteraard ontvangt u van ons binnen 24 uur een antwoord.
Wij vragen u wel om eerst onze vraag & antwoord door te lezen.
 

Indien u een onderdeel wilt (bij) bestellen of ontbreekt vind u hier meer informatie.
 

Per e-mail: Info@fallerstore.nl
Per telefoon: 085-201 9726

 

Fallerstore.nl

Heereweg 215L
2161 BE Lisse
Nederland

 

Bedrijfsgegevens

KVK: 53406273
BTW:
NL199476809B01

IBAN: NL10ABNA0546699073
BIC:
ABNANL2A


contacteer ons

contactinformatie

* Vereiste velden

Vind ons ook leuk!

 
 


Hoe werkt winkelen bij Fallerstore.nl:

Bestelprocedure

In de categorieën boven aan deze pagina vindt u de producten. Vervolgens kiest u de producten die u wilt aanschaffen door op de winkelwagen button te klikken. Wilt u meer dan 1 artikel aanschaffen klik dan op "Verder winkelen".

Is uw winkelwagentje naar wens gevuld, kies dan de gewenste verzendmethode en klik op "afrekenen".

Geef nu uw naam en adresgegevens op en kies een betaalmethode. Eventueel kunt u een gebruikersnaam en wachtwoord opgeven zodat bij een eventuele volgende aankoop uw gegevens automatisch worden ingevuld (dit is optioneel). Klik op "Volgende"

Controleer uw bestelling en adresgegevens. U kunt hier ook uw bestelling afdrukken. Klik op "Volgende" (om te betalen via o.a. iDEAL en PayPal) en uw bestelling is geplaatst.

Verzendkosten

Nederland & Belgie
Voor alle bestellingen tot € 20,- betaald u € 3,99 aan verzendkosten.
Alle bestellingen boven de € 20,- worden gratis aan u verzonden.
De verzendkosten zijn inclusief BTW


Duitsland
De verzendkosten naar Duitsland bedraagt standaard € 7.99 tot een bestelbedrag van € 50,-.
Alle bestellingen boven de € 50,- worden gratis thuisbezorgd. De verzendkosten zijn altijd inclusief 21% BTW

Canada
Alle verzendingen naar landen buiten de EU zijn vrijgesteld van BTW voor zowel de producten als de verzendkosten. De BTW wordt tijdens het betaalproces afgetrokken van het totaalbedrag zodra u een verzendadres invult voor een land buiten de EU. De eventuele inklaringskosten bij de douane in het land van aflevering zijn voor uw eigen rekening. De verzendkosten voor verzendingen buiten de EU bedraagt € 24.30 tot een bestelbedrag exclusief BTW van € 75,-. Besteld u tussen de € 75,- en de € 150,- exclusief BTW dan zijn de verzendkosten € 12,50. Voor alle bestellingen boven de € 150 exclusief BTW berekenen wij geen verzendkosten.

Levertijden

Een groot gedeelte van onze producten zijn direct uit voorraad leverbaar. Vandaag besteld betekend over het algemeen morgen al in huis. De actuele levertijd kunt u per product eenvoudig zien.
Leveringen naar Belgie en Duitsland worden meestal binnen 1-2 werkdagen geleverd.

Mocht een product niet op voorraad zijn dan is de levertijd over het algemeen 3 tot 7 werkdagen.

Afrekenen

Fallerstore.nl kent 8 mogelijkheden voor het afrekenen van uw bestelling de bekendste zijn:

PayPal / Credit Card

U betaalt electronisch via PayPal. U betaalt met uw eigen e-mailadres en wachtwoord. U hoeft geen saldo aan te houden. Bij Credit Card betalingen hoeft u geen acount te hebben bij PayPal. Kijk voor meer informatie op de website van PayPal.

iDeal

Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk uw online aankopen afrekenen. U rekent af in uw vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van uw eigen bank. Als internetbankierder kunt u direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat u zich daarvoor hoeft aan te melden. Kijk voor meer informatie op de website van iDEAL.

Achteraf betalen

Met achteraf betalen ontvangt u eerst het bestelde product en betaald u later (binnen 14 dagen) de factuur. Indien u kiest voor achteraf betalen berekenen wij € 1.49 voor de administratiekosten en gaat u akkoord met onze algemene voorwaarden. Onze facturen worden automatisch overgedragen aan Billink die voor ons de betaling incasseert. Tijdens het afrekenen word u automatisch door Billink getoest op kredietwaardigheid. Indien akkoord is uw bestelling direct geaccepteerd en kunt u achteraf betalen op rekening. U ontvangt vervolgens namens Billink de factuur. Billink is daarna verantwoordelijk voor de verdere afhandeling van uw betaling. Indien er geen akkoord is dan verzoeken wij u om een van de andere betaalmethodes te selecteren.

Achteraf betalen is alleen beschikbaar voor bestelbedragen tot een maximum van € 250,- Indien u voor een hoger bedrag wilt bestellen kunt u 2 verschillende bestellingen maken waarbij u tot 250 euro kiest voor achteraf betalen en het gedeelte boven de € 250,- betaald door middel van bijvoorbeeld Ideal of Paypal.


Garantie & Klachten.

Garantie

Wij vinden het belangrijk dat u net zoveel plezier beleefd aan deze leuke hobby als dat wij dat doen. Hierom zorgen zowel wij als Faller er voor dat alles zonder schade en werkend bij u thuis aankomt. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.

Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@fallerstore.nl of te bellen met +31(0)85 201 9726. Wij zullen ons uiterste best doen om uw probleem of klacht op te lossen.

Soms kan het voorkomen dat u het niet eens bent met onze aangedragen oplossing. U kunt er dan voor kiezen om gebruik te maken van bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Indien u dit wenst dan kunt u uw geschil aanmelden via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Wat te doen bij annuleren of retourneren.

Afkoelingsperiode

U heeft een afkoelingsperiode van 60 dagen om zonder opgaaf van rede het product te retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn speciaal voor u geassembleerde producten. Het product kan alleen ongebruikt en in de originele verpakking geretourneerd worden.

Retouren

Wilt u de gehele bestelling retourneren? Reeds in ontvangst genomen artikelen dient u terug te sturen naar onderstaand retouradres. fallerstore zal de gehele aankoopsom, inclusief de berekende verzendkosten aan u terugstorten. De verzendkosten voor het retourneren zijn gratis.

Ook bij het retourneren van een deel van uw bestelling zijn de verzendkosten gratis. De aankoopsom van het door u geretourneerde deel van de bestelling zal aan u worden teruggestort. Verzendkosten worden in dat geval niet gerestitueerd.

Achteraf betalen en retouren

Indien u bij het maken van uw bestelling heeft gekozen voor achteraf betalen heeft u 14 dagen de tijd om het openstaande bedrag aan ons te voldoen via onze betalingspartner Billink. Indien deze periode overschreden word vervalt de extra lange bedenktijd van 60 dagen.

Op het moment van overschrijden van deze betalingstermijn treedt de wettelijke retourperiode in van maximaal 14 dagen na ontvangst van de bestelling.
Om gebruik te blijven maken van onze lange bedenkperiode van 60 dagen is het dus belangrijk om uw factuur op tijd te voldoen. Indien u daarna toch onverhoopt de producten wilt terug sturen kan dit tot 60 dagen na ontvangst van de producten en storten wij het bedrag binnen enkele dagen retour op uw rekening,

Uw retour aanmelden

Alle annuleringen, ruilingen en retourneringen dienen schriftelijk aan fallerstore kenbaar te worden gemaakt. Dit kan via e-mail (info@fallerstore.nl). U dient hierbij in ieder geval uw volledige naam en factuurnummer te vermelden.

Voor het terugbetalen van reeds betaalde bedragen hebben wij uw IBAN en BIC nummer nodig.
Let op: het rekeningnummer dat u opgeeft voor de terugbetaling dient gelijk te zijn aan het rekeningnummer waarvan u de betaling aan Fallerstore.nl heeft gedaan. Dit i.v.m. eventuele fraude met terugbetalingen.

Eventueel reeds betaalde bedragen worden binnen maximaal 5 werkdagen aan u terugbetaald.


Retouradres
:

Fallerstore.nl
Heereweg 215L
2161 BE Lisse

info@fallerstore.nl


Bekijk ook onze algemene voorwaarden

Even geduld...


Toegevoegd aan winkelwagen

{{var product.name}}

Ga door met winkelen

winkelwagen

Geen prodcten
Verzendkosten
€ 0,00
€ 3,99

Bestellen

Winkelwagen wijzigen

Aanbevolen toevoegingen