Onderdeel (bij)bestellen

Hoe kan ik een onderdeel van een Faller bouwpakket bij bestellen?Faller

Een onderdeel bij bestellen

Indien u een bouwpakket heeft gekocht waarvan er een onderdeel defect is of ontbreekt kunt u het beste contact opnemen met de klantenservice van Faller.
Faller staat er om bekend zeer goed om te gaan met deze aanvragen en vereist enkel een factuur van het door u gekochte bouwpakket. 
Direct contact opnemen met Faller zorgt er voor dat u uw onderdeel snel in huis heeft. Meestal heeft u het bewuste onderdeel binnen 1 a 2 weken in huis. 
Het beste kunt u een e-mail sturen en deze opstellen in het engels. Om uw verzoek te versnellen is het verstandig om direct een kopie van uw factuur in de bijlage mee te sturen.


De contactgegevens van Faller

Faller Klantenservice
Gebroeders Faller GMBH
Kreuz Strasse 9
D-78148 Guetenbach
Telefoon: +49 (0)7723/651-0 
E-mail: kundendienst@faller.de
Internet: www.faller.de 

 

Via ons bestellen?

Wilt u toch liever via ons bestellen omdat bijvoorbeeld uw Engels of Duits niet voldoende is dan doen wij dit graag voor u. Indien u bij ons het bouwpakket heeft gekocht vinden wij dit ook niet meer dan logisch. Heeft u het betreffende artikel niet bij ons gekocht dan kunnen wij uiteraard ook voor u bemiddelen. Het is dan wel noodzakelijk dat u ons een factuur van het gekochte bouwpakket kunt overhandigen. Voor de bemiddeling rekenen wij € 9,99 en de kosten voor het verzenden van de onderdelen a € 3,99. 

Wij vragen u om een e-mail te sturen naar info@fallerstore.nl. Vermeld hierbij het artikelnummer en het gietstuknummer zoals dit vermeld staat in de handleiding van Faller. Het gietstuknummer staat altid als volgt vermeld in de handleiding: bijvoorbeeld "4/2".