Garantie & Klachten

Garantie

Wij vinden het belangrijk dat u net zoveel plezier beleefd aan deze leuke hobby als dat wij dat doen. Daarom zorgen zowel wij als onze leveranciers er voor dat alles zonder schade en werkend bij u thuis aankomt. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurd waardoor u aanspraak kunt maken op garantie.  


Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door een e-mail te sturen naar info@vanberkelwebshops.com of te bellen met +31(0)85 201 9726. Wij zullen ons uiterste best doen om uw probleem of klacht op te lossen.


Soms kan het voorkomen dat u het niet eens bent met onze aangedragen oplossing. U kunt er dan voor kiezen om gebruik te maken van bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Indien u dit wenst dan kunt u uw geschil aanmelden via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.


Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Even geduld...


Toegevoegd aan winkelwagen

{{var product.name}}

Ga door met winkelen

winkelwagen

Geen prodcten
Verzendkosten
€ 0,00
€ 3,99

Bestellen

Winkelwagen wijzigen

Aanbevolen toevoegingen